środa, 19 sierpnia 2015

Rachunek sumienia, czyli 10 faktów o mnie z ręką na sercu

Hi everyone:)
Dzisiaj chciałam opowiedzieć troszkę o sobie, będzie to 10 zupełnie szczerych faktów 
zapraszam

1. Przedwczoraj skończyłam 24 urodziny, w ramach prezentu założyłam bloga:D przymierzałam się do tego od dłuższego czasu...
2. Od roku jestem szczęśliwą mężatką (i to wcale nie z przymusu, a z miłości:)
3. Ukończyłam studia licencjackie na Wydziale Medycznym kier. PIELĘGNIARSTWO, w przyszłym roku będę broniła tytułu mgr- studiuję stacjonarnie (tak wiem trzeba mieć w sobie coś z psychopaty, żeby dobrowolnie wbijać w ludzi igły:)
4. Pracuję w Szpitalu na pełny etat
5. Moim marzeniem jest ukończyć studia doktoranckie, które bardzo bardzo chciałabym rozpocząć w przyszłym roku (pod warunkiem, że się dostanę)
6. Jestem na wiecznej diecie (obecnie 1000 kcal)
7. Blog to moja mała tajemnica:)
8. Jestem uzależnioną od kosmetyków włosomaniaczką i zakupoholiczką
9. Mój ulubiony ootd to t-shirt, jeansy i baleriny, rzadko ubieram spódniczki i sukienki, chociaż pracuję nad tym
10. Uwielbiam sh <3

Dziękuję za uwagę i zapraszam już niebawem nowy post, pa;*

5 komentarzy:

  1. Fajne te fakty, dowiem się czegoś więcej o tobie :) Moja mama też jest pielęgniarką i pracuje w szpitalu, też jestem uzależniona od kosmetyków i ciuchów, więc mamy coś wspólnego :D I jeszcze jedno czego Ci odradzam, też przechodziłam przez diętę 1000kcal (może nawet i mniej) z opłakanym skutkiem, fakt straciłam na wadzę ale przypłaciłam za to zdrowiem i sprawami kobiecymi :( Pozdrawiam i czekam na kolejne posty! :*
    dziewczynazkraglosciami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ciesze się, że coś nas łączy:D
      Jeżeli chodzi o dietę to już ją przerabiałam, jest ułożona przez dietetyka. Schudłam na niej 10 kg dwa lata temu ale niestety słodycze mnie zgubiły;( Jem wszystko co do tej pory ale z umiarem i bez grama tłuszczu i cukru, mam wrażenie, że dopiero na tej diecie odżywiam się zdrowo;)

      Usuń
  2. Ja też jestem na diecie :) W mojej jest jakieś 1300 kcal. Mam jeszcze 17 kg do zrzucenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę wytrwalosci;) ja na razie stoję w miejscu z wagą ale w tym tygodniu wracam na treningi po kilku latach przerwy;)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, to on daje mi motywację