środa, 9 września 2015

Moda lat '40... czyli powrót do przeszłości

Hej, dzisiaj u mnie troszkę inaczej bo modowo...
Oczywiście nie jest to typowa tematyka dla mojego bloga jednak nie mogłam się oprzeć. Po obejrzeniu po raz 375984664756 mojego ulubionego wojenego filmu "Jutro idziemy do kina" (który goooorąco polecam!) wymyśliłam sobie taki post bo... czemu nie?:)

Lata powojenne to czasy, w których kobiety podkreślały swoje walory jak nigdy przedtem...podkreślały swoją urodę makijażem i idealnie dopasowanym strojem- podkreślające kobiece kształty sukienki (spodnie nadal były rzadkością), kapelusze, biżuteria, grochy, kratka, pepitka, kwiaty, marynarki, płaszcze, trencze, przepiękne upięcia włosów, opaski, troczki...echh czy to nie cudowny styl?
A Wam jak się podoba? 
Moim zdaniem kobiety nigdy wcześniej.... ani w późniejszych latach nie prezentowały się bardziej szykownie, elegancko i kobieco!












7 komentarzy:

  1. No ślicznie się ubierały, choć jak pomyślę że miałabym biegać w sukience bądz spodniczce codziennie to nie chcialabym chyba jednak wrocic latami ;P
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa, bardzo inspirujące jest to wspomnienie dawnej mody :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz większość kobiet chodzi w spodniach, kiedyś faktycznie spódnica czy sukienka podkreślała kobiecość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, teraz niby wygodniej ale mniej sexy:)

      Usuń
  4. U mnie już dwie pary butów z czubkiem, na kobieco! ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, to on daje mi motywację