wtorek, 1 września 2015

Nareszcie rok szkolny, czyli o nieznośnych sąsiadach

Hej;) no i stało się! Nareszcie wakacje się skończyły Hahaha ja na szczęście mam jeszcze miesiąc (pozdrawiam wszystkich studentów)
Nie wiem jak Was drodzy czytelnicy ale mnie we wrześniu najbardziej pociesza fakt, że wreszcie będzie można spokojnie odpocząć we własnych czterech ścianach, obejrzeć jak człowiek telewizję bez konieczności podgłaszania na full, wyspać się po ciężkim nocnym dyżurze, nie słysześ ciągle krzyków, hałasów i piłki odbijającej się tuż przy moich oknach... i zaznaczam, że nie mam jeszcze własnych dzieci...ale za to mam sąsiadów...ojj tak nikt nie dał nam ostatnio tak popalić jak właśnie ONI. Dzieci jak to dzieci można zrozumieć gdzieś wybiegać się muszą ale te ich mamusie, siedzące na ławeczce pod blokiem i pochłonięte rozmową z innymi mamusiami nie zwracające uwagi na swoje pociechy, które albo wołały głośno "MAMOOOOOO!!" wydając z siebie niebotyczne decybele, przyprawiając o ból głowy niejednego mieszkańca (o czym świadczyło trzaskanie oknami) lub niszczyły wszystko co było w zasięgu ręki na oczach swoich niereagujących rodzicielek. Jak można całe dnie spędzać na ławce pod blokiem?! I nie zabrać dzieci na spacer, plac zabaw, do parku, do babci, whatever??

Dobra ponarzekałam sobie:) mam nadzieję, że swawole się skończyły:)



Tutaj właśnie wybudzona po nocce...nie mogłam narysować kresek tak mi się ręce trzęsły z nerwów;p

6 komentarzy:

  1. To co dobre szybko się konczy niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi niestety już wakacje się skończyły :(
    A co do matek to też ponarzekam. Siedziałam w centrum handlowym i była taka jakby plaża i były leżaki i siedziała pani dzieckiem i jak ja przyszłam to sobie zwyczajnie poszła, zostawiła torby i dziecko! No cóż postanowiłam to dziecko popilnować (z koleżanką) no bo jednak centrum handlowe. Brak słów na to
    ~http://kisieltruskawkowy.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd ja to znam, moja babcia u które sporo dziennie spedzam ma pod oknami plac zabaw >.< masakra
    Też jeszcze miesiąc wakacji mam uff ;P
    Serdecznie zapraszam ! ---> Blog Estery

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, to on daje mi motywację